Over mij

Leuk dat je even komt kijken. Ik ben Thomas van den Berg, e-commerce manager met een master in mediapsychologie.

De gortdroge vertaling van mijn werk is dat ik bedrijven laat groeien. Maar dat is veel leuker dan het klinkt! Duiken in de psyche van de consument, het doorleven van klantreizen, het creëren van een cultuur van experimenteren, slijpen aan de propositie en dan nog strijden voor snelle processen zodat de impact maximaal is. Ik krijg er veel energie van. En die energie steek ik dan weer in sporten, een bourgondisch leventje leiden, reizen en genieten van mijn gezin.

Ik vind (bijna) alles interessant en dat is meestal mijn kracht en soms mijn zwakte. Reeds afgevinkt: Imker zijn, wedstrijdballroomdansen, paragliden , een roadtrip naar Moskou in een afgetrapte Nissan Sunny en backpacken in Azië met een peuter. Maar er staan nog veel meer reizen en avonturen te wachten!

Expertise

Growth Hacking

Een dienst of product zo snel mogelijk laten groeien. Growth Hacking is de methodiek die ervoor zorgt dat je weet wat slaagt en daar vol op inzet.

icon-02

Optimalisatie

Ik duik in de klantreis, vind de drempels en creëer een fijne ervaring tot en met conversie. Online en offline. Marketing en CRO.

icon-03

Cultuur van Experimenteren

Gaan we voor falen vanuit onderbuikgevoel of slagen vanuit datagedreven experimenteren?

icon-04

WEB ANALYSE

Hoe bewegen bezoekers zich op de website? Wat gaat er goed, en vooral ook: waar kan het beter?

Gewerkt voor

Fun Facts

32 landen bezocht

1168 km gefietst in Zwift

Houdt van extreem foute muziek

Wint prijzen als ballroomdanser

Andere pagina’s

Klantscore.nl Ervaring