WERKERVARING
April 2020 – Heden
Customer Journey Manager
Achmea
Verantwoordelijk voor het versnellen van digitalisering en uniformering in klantreizen. Het bewegen van de organisatie richting klantreisgecentreerde optimalisatie. Focus op de klantreizen bij de divisie Schade en Inkomen: Achmea Personen Schade, Acceptatie en Polisbeheer en Claims.
Feb 2019 – Maart 2020
Growth Hacker
Centraal Beheer
Verantwoordelijk voor het integreren van Growth Hacking als methodiek om diensten van Centraal Beheer sneller te laten groeien.
Feb 2016 – 2019
UX & CRO Specialist
Centraal Beheer
De gebruikservaring optimaliseren en de conversieratio’s verbeteren op www.centraalbeheer.nl. Tevens lead klantfeedback (NPS, CES, GCR).
Jan 2013 – Feb 2016
UX Consultant
New-Media
User Experience Consultant voor verschillende klanten (Leen Bakker, Huiskes Kokkeler, Intratuin, Mooirivier, etc.). Advies, wireframes, webanalyse en AB-testen.
Voor 2013
Webmaster, audiovisueel specialist, marketing en communicatie
Stedion, Mediavisie en RTV Oost
Allerlei mediagerelateerde (bij)banen waarbij ik techniek, creativiteit en research combineerde.
OPLEIDINGEN & TRAININGEN
2019
Immersive Growth Hacking Course
Growth Tribe
Training van 12 weken, waarin je leert wat de grondbeginselen zijn van growth hacking, hoe je growth hacking toepast in een organisatie en hoe je uiteindelijk exponentiële groei realiseert. Tijdens de training ontwikkel je competenties op de vlakken van digitale techniek, datadriven besluitvorming, mediapsychologie en marketing.
2019
AI and Predictive Modeling
Growth Tribe
Training waar men leert hoe AI effectief in te zetten voor snelle groei van een organisatie.
2016
Cross Channel User Experience
Nielsen Norman Group
UX-training op het gebied van cross channel.
2016
Emerging Patterns for Web Design
Nielsen Norman Group
UX-training op het gebied van web-design.
2009 – 2013
Psychologie, Master of Science
Universiteit Twente
Specialisatie: Media & Human Factors:
Deze specialisatie benadrukt de interactie tussen mensen en technologie. Je leert hoe je technologische toepassingen ontwerpt of verbetert met behulp van je kennis van de cognitieve psychologie.
2001 – 2008
Media art & Design, Bachelor
Saxion
Brede bachelor met een focus op het creëren van verschillende soorten media.
Tool skills
Google 360
Hotjar
VWO & Google Optimize
Relay42
Axure / Sketch / PS
Usabilla
WordPress / Sharepoint / Sitecore
MS Paint
Digital Skills
Digitale transformatie
Voice of the Customer
Growth Hacking
Klantreis-optimalisatie
Web-analyse
AB Testen
Usertesting
Design Thinking
Online Marketing
Javascript & coding
AANBEVELINGEN
Jelle Vos
CEO en Executive Coach / Stedion Groep
Ik heb bijna twee jaar met Thomas gewerkt, waarbij hij in verschillende rollen meer dan uitstekend functioneerde. Zo werkte hij in het begin als algemeen bureaumedewerker, maar ontwikkelde zich in een razend tempo tot een, wat mij betreft, buitengewoon multi-talent.
Thomas beschikt over uitmuntende sociale vaardigheden, een bijzonder goed taalgevoel (schriftelijke communicatievaardigheden), ontwerpt en bouwt websites, weet internet-mogelijkheden voor commerciële doeleinden zeer goed te benutten en heeft niet in de laatste plaats de basis gelegd voor onze zeer geavanceerde E-learning module ‘Elise’.
Thomas combineert competenties als een hoge mate van klantgerichtheid, een praktische instelling en een conceptueel vermogen/ helicopterview alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Terwijl juist deze set competenties in deze combinatie slechts weinig mensen gegeven is. Het was een buitengewoon genoegen om met Thomas te mogen werken!