Ervaring

WERKERVARING

April 2020 – Heden

Customer Journey Manager

Achmea

Verantwoordelijk voor het versnellen van digitalisering en uniformering in klantreizen. Het bewegen van de organisatie richting klantreisgecentreerde optimalisatie. Focus op de klantreizen bij de divisie Schade en Inkomen: Achmea Personen Schade, Acceptatie en Polisbeheer en Claims.

Feb 2019 – Maart 2020

Growth Hacker

Centraal Beheer

Verantwoordelijk voor het integreren van Growth Hacking als methodiek om diensten van Centraal Beheer sneller te laten groeien.

Feb 2016 – 2019

UX & CRO Specialist

Centraal Beheer

De gebruikservaring optimaliseren en de conversieratio’s verbeteren op www.centraalbeheer.nl. Tevens lead klantfeedback (NPS, CES, GCR).

Jan 2013 – Feb 2016

UX Consultant

New-Media

User Experience Consultant voor verschillende klanten (Leen Bakker, Huiskes Kokkeler, Intratuin, Mooirivier, etc.). Advies, wireframes, webanalyse en AB-testen.

Voor 2013

Webmaster, audiovisueel specialist, marketing en communicatie

Stedion, Mediavisie en RTV Oost

Allerlei mediagerelateerde (bij)banen waarbij ik techniek, creativiteit en research combineerde.

OPLEIDINGEN & TRAININGEN

2019

Immersive Growth Hacking Course

Growth Tribe

Training van 12 weken, waarin je leert wat de grondbeginselen zijn van growth hacking, hoe je growth hacking toepast in een organisatie en hoe je uiteindelijk exponentiële groei realiseert. Tijdens de training ontwikkel je competenties op de vlakken van digitale techniek, datadriven besluitvorming, mediapsychologie en marketing.

2019

AI and Predictive Modeling

Growth Tribe

Training waar men leert hoe AI effectief in te zetten voor snelle groei van een organisatie.

2016

Cross Channel User Experience

Nielsen Norman Group

UX-training op het gebied van cross channel.

2016

Emerging Patterns for Web Design

Nielsen Norman Group

UX-training op het gebied van web-design.

2009 – 2013

Psychologie, Master of Science

Universiteit Twente

Specialisatie: Media & Human Factors:
Deze specialisatie benadrukt de interactie tussen mensen en technologie. Je leert hoe je technologische toepassingen ontwerpt of verbetert met behulp van je kennis van de cognitieve psychologie.

2001 – 2008

Media art & Design, Bachelor

Saxion

Brede bachelor met een focus op het creëren van verschillende soorten media.

Tool skills

Google 360

Hotjar

VWO & Google Optimize

Relay42

Axure / Sketch / PS

Usabilla

WordPress / Sharepoint / Sitecore

MS Paint

Digital Skills

Digitale transformatie

Voice of the Customer

Growth Hacking

Klantreis-optimalisatie

Web-analyse

AB Testen

Usertesting

Design Thinking

Online Marketing

Javascript & coding

AANBEVELINGEN

Jelle Vos

CEO en Executive Coach / Stedion Groep

Ik heb bijna twee jaar met Thomas gewerkt, waarbij hij in verschillende rollen meer dan uitstekend functioneerde. Zo werkte hij in het begin als algemeen bureaumedewerker, maar ontwikkelde zich in een razend tempo tot een, wat mij betreft, buitengewoon multi-talent.

Thomas beschikt over uitmuntende sociale vaardigheden, een bijzonder goed taalgevoel (schriftelijke communicatievaardigheden), ontwerpt en bouwt websites, weet internet-mogelijkheden voor commerciële doeleinden zeer goed te benutten en heeft niet in de laatste plaats de basis gelegd voor onze zeer geavanceerde E-learning module ‘Elise’.

Thomas combineert competenties als een hoge mate van klantgerichtheid, een praktische instelling en een conceptueel vermogen/ helicopterview alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Terwijl juist deze set competenties in deze combinatie slechts weinig mensen gegeven is. Het was een buitengewoon genoegen om met Thomas te mogen werken!